четвртак, 19. мај 2011.

ЖЕНА СА ДУГАЧКИМ НОСЕМ








Жена са дугачким носем привлачила је пажњу нас са кратким носевима. Била је ружна. Свуда је покретала тај свој нос. Била је непристојна. Како неко са тако великим носем може да уђе у просторију  у којој се налазе све фини носеви? Могла је некога да повреди, да га упропасти за цео живот. Ако је она тако упропашћена, не значи да и други морају да носе терет њене несреће. Била је заљубљена. Боље рећи да је њен нос био заљубљен, пошто је нос носио њу, а не она њега. Срамота за град, срамота за место на ком смо били. Какав неспоразум са светом. Одакле јој само право да се креће са таквим носем. Седео сам и у неверици посматрао то чудо које је вукла за собом. Смејала се, размењивала љубавне покрете са својим драгим. Како ли је он трпео тај нос? Можда ни он није видео даље од свог носа. Умакали су онај језик у ону кафу, њему је и добро ишло, али њој, не знам. Вероватно је искрзала све ивице шоље и не примећујући то што ради. Како је само могла? Да, сигурно су јој конобари давали само ту једну исту шољу. Чували су је за њу и када би је угледали дошапнули би један другом
-Ено је она са носем!! – опоменули би ону фину тету у шанку – Спреми ону њену шољу, хихихи!
Ето, тако је да девојка са дугачким носем заслужила да има своју шољу. Ипак, треба се изборити за такво почасно место. Развлачити, развлачити свој нос, турати га свуда док не добије коначну дужину, а са дужином иде и дубина почасног места. Почињем сада већ да је завидим.Ко зна колико је њих пило из ове шољице из које сада ја пијем! Ко зна колико носева се башкарило на ивици моје шоље! Не могу ни да замислим и сада се мој нос меша са свим тим носевима. Ах, хоћу и ја велики нос, хоћу и ја своју шољу! Људи, вуци те ме за нос, теглите га, стежите га, развлачите, вуците, вуците, вуците! И сада задихан, црвен у лицу, а и у носу, то јест, на носу, задовољно трљам своје руке, поносно свима показујем свој дугачки нос и очекујем да крене процедура тражења шољице кафе посебно за моју дужину, шољице којом ће само мене послуживати. Мене и мој нос. А са друге стране просторије, седела је она и гледала ка мени и помислила -  Боже, колики само нос има овај човек?!!
А када је стигла у свој носоград, села је носата за сто, укључила прибор за писање, уздахнула и почела... Мушкарац са дугачким носем је привлачио пажњу нас...

Нема коментара:

Постави коментар

Пратиоци